ツイッターパーツ
t
fbbanner

Dios dagliga liv.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-12-04 22:23:00

Håller med - lyckades äta upp en halv skål med Kinapuffar ur husses skål innan de kom på mig... Kände mig dock lite hängig ända tills jag fick gå på promenad. Nu blir jag kallad för Puffen...

Postat av: Ida

Publicerad 2011-12-04 22:26:52

Håller med - idag lyckades jag äta en halv skål med Kinapuffar ur husses skål innan de kom på mig... Råkade rassla lite vilket avslöjade mig. Plockade även bullpapper från bordet idag, försökte skylla på storasyrran men det gick inget bra - pappret hade fastnat i mitt skägg. Jag vill låna husses rakapparat!!!!

Postat av: Ellinor och Kosmos

Publicerad 2012-01-03 19:03:55

Wow! Vilka snygga foton du tar! Vilken kamera använder du?



kosmosen.blogg.se

Postat av: Dio

Publicerad 2012-01-13 17:15:31

>Ellinor och Kosmos

Tack så mycket! Matte använder Pentax K-5 och K-x :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela